poniedziałek, 17 września 2012

Brunelkowe współrzędne:)

54 cm i 3220 g szczęścia ściska właśnie moja siostra w swoich ramionach:) Brunio urodził się o 11.30, dostał 9 pkt i jest przeprzecudowny:) Oboje - Brunio i Mama Brunelkowa - czują się dobrze, choć zmęczeni (Tata też czuje się dobrze, był przy  porodzie Synka:). Sam poród był wprawdzie niezbyt długi, ale dosyć ciężki (było nawet zagrożenie użycia kleszczy, ale obyło się bez - na szczęście). Wszystkim bardzo dziękujemy za kciuki, pozdrowienia i gratulacje:)))) Pozdrawiam i dziękuję, Monika

31 komentarzy:

  1. teraz tylko czekac az cała rodzina bedzie juz w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. poryczałam się.......zazdroszczę tych 3220g szczęścia biziole od ciotki blogowej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och nieeee!!!! To już?!!! Gratulacje od cioci Aniona!!! Maluch podobny chyba do taty. Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na więcej fotek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dała radę twardzielka :)
    Jeszcze raz gratulacje! Fantastycznie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Mamusia się spisała:D Brunio jest cuuuudny! <3
    Dużo zdrówka!
    Pozdrowienia od Ani i półtorarocznej Mai:)))

    Anuszkaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie, ze są juz razem:-)teraz juz z górki:-) pozdrowienia dla mamy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na zdjęcie całej rodzinki w komplecie!
    Dużo zdrówka dla Brunelka.
    Dla rodziców ogroooomne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności! Ślemy moc uścisków i pozdrowień! A z Brunelka niezły przystojniacha:) A dla Ciebie Olga- medal!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny :))) gratulacje dla mamy i taty,w koncu obydwoje daliście rade :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Rodziców.Pozdrowienia dla Dziadków.jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A babcie to co, gorsze?
      A może mają na wnusię poczekać?

      Usuń
    2. jezu...tak się mówi czasami. np. "idę do dziadków" i nie oznacza to dziadka i drugiego dziadka, tylko babcię i dziadka...

      Usuń
  11. PIĘKNOŚCI! ŚLICZNOŚCI !!!!! KURDE OLGA TAKA NIESPODZIANKA :)))))))))))))))))))) WOW WOW!!!!!!!!! BUZIAKI I ŚCISKAMY I CAŁUJEMY I CZEKAMY I CZEKAMY NA POWRÓT!!!! WSPANIAŁY SYN!!!! CUDOWNY SYNEK!!!! OLGA WIELKIE GRATULACJE!!!!!!!!!! JESTEŚ WIELKA!!!!!!!!!!!!!!!!!! CZEKAMY!!!!!!!!!!!!! JEJU JUŻ MASZ KOCHANA PO WSZYSTKIM:) UDAŁO CI SIĘ:) Gratulacje dla Tatusia i dla całej rodziny!!!!:)))))))))))
    aga.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje z Łomży
    Brunio tyci, tyci( powiedziała Magda), ale lemon powinien już się bać.Cieszymy się że wszystko poszło gładko,uściski i buziaki dla obojga rodziców i dziadków :)
    pozdrawiają Ania, Jacek i Madzia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa medale dla obojga rodziców :) Choć dla Olgi mega duży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze 9 dni do porodu pokazuje na boku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Mamy i Taty! Niech Brunio rośnie zdrowo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeku .. juz sie doczekac nie moze zdjecia :) bo wiem ze cudowny bedzie :)
    gratulacje !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam mocno na więcej relacji i zapraszamy do nas: http://dookolanas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja sie równiez dołacze do gratulacji,dzis przebrnelam przez mniejsza polowe bloga,a trafilam tu po sasiedzku z innego :) no i zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam przemiłą rodzinkę :)
    Moniko jak tak Olga się czuje ? czy u maluszka wszystko dobrze

    Kiedy wyjdą do domku?
    napisz jak możesz nam ... co u nich :)
    pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  20. Olga serdeczne gratulacje dla Was wszystkich !!! ;))))
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszamy do siebie :)

    http://myhomeikea.blogspot.com/
    Artykuły sklepu Ikea !!

    Zapraszamy do obserwowania, wkrótce konkursy,candy i super nagrody !!

    Pozdrawiamy i życzymy szybkiego powrotu do formy i zdrówka dla Brunelka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochani jesteście już w domku????? Aga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje!!! ;)) Niech rośnie duży i zdrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekamy niecierpliwie na Wasz powrót:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń