wtorek, 18 grudnia 2012

3 MIESIĄCE











p.s. Nasz Tymelek zaczął dziś dziesiątkę klepać ;D Buziaki brachu !

                                                                                                               

82 komentarze:

  1. Rewelacyjne fotki, jak ten czas szybko leci..

    OdpowiedzUsuń
  2. super!skad masz takie fajne literki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no sama se "napisałam" ;D i wycięłam na ploterze u kolesia z którym współpracuję;D

      Usuń
    2. ;o
      o jaaa,to teraz nigdzie takich nie dostane,a juz chcialam imie na sciane w pokoju dac.

      Usuń
  3. Dla takich zdjęć czekam na miesięcznicę Brunelową :-)
    zdjęcia są cudowne, a pomysł z literami ( skąd takowe?!) R-E-W-E-L-A-C-J-A!
    Jesteś mega kretywną mamą :) A Wasz Syn jest cudem. Prawdziwym :)
    Z okazji poważnej (bo przecież to już kwartał, czyż nie?) rocznicy - samych słodkości Brunelku, oczywiscie spijanych z mlekiem mamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Chciałam sie przywitać, od wczoraj też prowadze bloga z chęcią zaglądam do Was :) Brunio ma fajne goloneczki :) zapraszam do mnie na www.majowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest czad! :) bombowy Brrrrunio!
    (i kot tez sie zalapal, a jak! :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki on jest słodko -pulpetowaty. Mamine mleko mu służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. LITERY ATAKUJĄ!!!! fajna sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuupeeer :D Dużo zdrówka z okazji ukończenia 3 mscy dla Przesłodziaka :******

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale udeczka...ho,ho:))takie fałdeczki słodkie
    piekności, jak zawsze, od 3 miesięcy:))
    całuję w polsie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana prosze podziel sie skąd sa iterki? marzę o nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama "napisałam" ;D i wycięłam na ploterze u kolesia z którym współpracuję:)
      ploter wytnie wszystko ;) a ja narysuję również wszystko do wycięcia;)
      pozdrawiamy:)

      Usuń
  11. przecież dopiero co czytałam posta w którym opisywałaś poród.. ale leci :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcześniej śledziłam Twoje stylizacje na szafie a później stałam się także stałą czytelniczką Twojego bloga- rzekła bym także, że fanką ;) i podobnie jak Ty od 3 miesięcy i 1,5 tygodnia jestem MAMĄ ;) i moja córeczka Maja robi z łapkami dokładnie to samo jak Wasz Bruno, gdy leży na brzuszku- wkłada te swoje słodkie paluszki do buzi ;) nigdy wcześniej nie pomyślała bym, że tyle radości może człowiekowi przysporzyć taka mała istotka ;)
    Serdecznie i cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow super! dzięki i buziaki dla Twojego bobasa:*

      Usuń
  13. Rośnie chłopak jak na drożdżach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że Brunio też jak mój Miko upodobał sobie swoje piąstki;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle fantastyczne fotki!
    Wszystkiego naj Bruno! Mojemu Kluskowi strzeliły 2 miechy :) przed trzema dniami...

    OdpowiedzUsuń
  16. super sesja z brrunowym imieniem. Twój syn taki apetyczny. Ładnie już podnosi główkę i widzę, że podobnie jak mój junior zajada piąstki. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ukochane abecadło;) C jak ciocia kocha B jak Brunia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej :) gdzie mozna zakupić takie literki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zamamawiam:) po świętach:) dominikabutja@yahoo.pl

      Usuń
    2. ale jaki literki w senie jaki napis?
      pisz jak co moj mejl: o-perlinska@wp.pl

      Usuń
  19. Piękna sesyjka bo i model piękny ;D

    Buziaki smyku ;)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd masz te literki? Ja też chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy? Jak?

      Usuń
    2. napisałam krzywe w ai i wycięłam na ploterze u kolegi z którym współpracuję:D
      chętnych zapraszam ;D

      Usuń
  21. Brunio, 100 lat, szczęścia, zdrowia, pomarańczy i niech Ci Leon na stole zatańczy!
    Pyszne te udka! Ah nie mogę się napatrzec!
    P.S. A Twoja Mama ma świetne pomysły na fotki z Tobą w roli głównej. Tylko jej tego nie mów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wy do cholery gdzie się podziewacie?! Lilkę chcemy podziwiać!

      Usuń
  22. ja wiem ze sie powtarzan ale ten kot jest najlepszy z ktorych znam chociaz go nie znam :P
    Brunelku rosnij jak na drozdach !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale z Brunia pyza się zrobiła :) słodziutko wygląda :)
    Sesja jak zwykle super, pomysł również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwy zawodnik wagi ciężkiej. Lepiej z Nim nie zadzierać.
    Rozkoszny bobas:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. No do schrupania pączek malutki!! Wszystkiego najlepszego dla Brunia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Brunek odkrył swoje łapki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie się szkrab odnajduje w literalnym otoczeniu

    OdpowiedzUsuń
  28. Pochwal się mama ile waży i mierzy Mleczuś:p Taki "kawał chłopa" się wydaje.
    BOSKI JEST:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak chłop jak dąb, waży ponad 7 kilaszków ;D

      Usuń
  29. jest cały do schrupania, cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. :D A i Leoś pozazdrościł i pyszczaka swego wsadził. ;D Przyglądał się z zazdrością sesji. ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że mi przypomniałaś, też muszę zrobić podsumowanie trzech miesięcy. To niesamowite jak nasze chłopaki rosną na tym mleku...wszerz :)Kocham fałdeczki najbardziej na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najcudowniejszego dla Brunia, samych uśmieszków :) Całuski w słodkie nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brunelku, kochany, co tam u Ciebie słychać?
    Choinkę już ubrałeś?
    ps Twoja śliczna śpiąca buzka, znajduje sie na pulpicie mojego komputera i co rano jak włączam kom.
    wita mnie, a ja się do niej uśmiecham :)))(mąż z resztą też )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu czas mógłby być z gumy;/
      właśnie upiekłam szarlotkę ;D tzn. dopiero, bo ja nocami mam dopiero czas na obowiązki i chęć, bo za dnia bawimy się z Bruniem;D
      Całujemy Cię gorąco!
      p.s. pewnie jesteś "zarobiona"?

      Usuń
  34. A to mozna takie literki u Ciebie zamowic?

    Bruno jak zawsze slodki, do scheupania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak;D
      takiej wysyokości 1 literka _ 30zł
      pozdrawiamy!

      Usuń
  35. Czesc Olga!
    Bardzo lubie wchodzic na Twojego bloga i Was podgladac:)
    Napisz prosze ile wazy/mierzy i jaki rozmiar ubranek nosi Twoj Brunelek:)
    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Przepraszam, że tak późno, ale czasu jak na lekarstwo;/
      moja kulka waży podan 7 kilosków przy wzroście 66 cm;)
      BUZIAKI!

      Usuń
  36. UWAGA!!!UWAGA!!! Zdjęcie nr 4 jest tylko moje bo tam Bruno puszcza mi oczko tylko aparat uchwycił go sekundę później:)))

    Noga z ostatniego wymiata!!

    Super fotki i też jestem ciekawa ile waży Wasze Pączątko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      waga powyżej podana;0
      cAŁUJEMY!

      Usuń
    2. Niezły wynik na prawdę!!! Buziaki dla WAS!!!

      Usuń
  37. Ile waży Brubio?Olga chyba nie wyjechałaś?skoro buszujesz po innych blogach!!NIEŁADNIE!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;0 hello!
      taaaa, nie mam czasu na chwilowo, szukanie prezentów, przygotowania do Świąt itd itpd ;D
      Ale niebawem powrócimy ;0
      a Brunio waży 7 kilosków i ciut a mierzy 66 cm ;)
      Buziaki!

      Usuń
  38. OMG niezła waga ;) kiedy nowy wpis bo nie mogę się doczekać.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurka blada, jutro coś wrzucę, obiecuję! ;D

      Usuń
  39. Dziś szukam obiecanego posta...........:)))))

    OdpowiedzUsuń