piątek, 14 czerwca 2013

TELEFONOWELE



















51 komentarzy:

  1. Czesc,
    Chetnie odkupie od Ciebie te buciki. Podaj prosze nr konta, chyba ze wolisz zebym zaplacila przy odbiorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej:) pasuje przelew:)
      podaj mejla, wysle szczegóły:)

      Usuń
    2. NIby juz wyslalam swoj mail, ale nie wiem czy "poszlo" - nie zbyt czesto komentuje na blogach, wiec jeszcze raz: irina.tuszynska@gmail.com

      Usuń
  2. Nie ma zdjęcia,na którym byście wyglądali choć trochę niemodnie, niefajnie, niezgrabnie, niefotogenicznie,nieciekawie....... :))))))
    Buziole :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak z Tobą, ale u Ciebie + sexi!

      Usuń
  3. uwielbiam paptzrec na wasze zdj;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pulchniasek z Brunka. Te łapeczki i nóżeczki do zacałowania. Mój Antoś też ma takie michelinki i musi znosić ciągłe całusy mamy :)

    Rewelcyjnie ubierasz synusia Olu.

    A rudy do budy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham na Niego patrzeć jest cudowny ! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupię takie buty?
    Aaaa widzę, że chłopaki mają podobny gust (sweterek w gwiazdy i czapa czerwona w paski ;)

    Bruno love you :*

    A jeśli chodzi o moje znalezisko - Havaianas Baby ;) lecą już do nas... nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. havaiansy meeeega;)
      a buciki marki uthopia! kupiłam na dawanda.pl

      Usuń
  7. buciki cudne, choć dla nas za malutkie... zdjęcie z kotem, bezcenne, choć nie jedną mamę może o zawał przyprawić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Leon dokonuje inspekcji wózka, a Brunello całuśny i taki modniarski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy też nam się podobacie! dopiero odkryłam jejle na starym koncie!

      Usuń
  9. hej :) jakiej firmy masz jeansy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dzinsy z lumpa jakiejs nieznnaej firmy:)

      Usuń
  10. Cudne te butki, skad? Rozumiem ze poszły...
    Bruno kochany.... Leon jak zwykle mistrz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brunio jak zawsze ubrany modnie i wygodnie:)

    Buciki piękne! ale na stópkę mojej córki za duże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. slodziak ten Brunek ;) chyba pierwsze zdjęcie gdzie jest skrzywiony :)

    Leon love You, jak zwykle ;)

    P.S. Olga, wyjmijcie może małemu z cabrio tą wkładkę spod główki, bo to redukcyjna dla noworodków jest, nie jest mu niewygodnie?
    nie chcę wyjść na trolla,ale moja młoda nie lubiła z tym dodatkiem jeździć..

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na 100% wkladka dla noworodkow. mamy ten sam model i wyciagnelam to jak Felix mial 8 tygodni...
      Olga jak Brunio z tym siedzi???
      Kurcze,... wyciagnij to.

      I co ty tam masz do zaslaniania budki w bugaboo? Nam swieci tez o oczka a felix kocy czy pieluszke zrywa:))) No swietna zabawa:))))chetnei bym kupila to co ty masz.

      Usuń
    2. No i zonk! Niektórym dzieciom jest wygodniej z wkładką dla noworodka i dobrze im się główka układa i jest chroniona lepiej :) Więc niech sobie to Olg wyjmuje wtedy, kiedy ona uzna za stosowne :)

      A osłonka to Dooky. Jeden z lepszych wynalazków dla dzieci ever.

      Usuń
    3. Olga, a takie paputki to kto szyje? :) Bo ja bym sobie, a właściwie mojej rocznej Myszce, zamówić :)

      Usuń
    4. co za bzdura?
      jak się nazywa ta wkładka? ;)
      czyli dla kogo jest?;)

      no właśnie, nie ma,że wygodnie, Brunek wygląda,jakby miał za mało miejsca na ramionka(juz pomijam za luźne pasy,bo akurat na zdjęciu nie jest w aucie,wiec ok,nie w tym rzecz)

      główka NIE wygląda,jakby układała się dobrze, i wątpię,żeby fizjologicznie,to ułożenie było bezpieczne w razie "W" -czego oczywiście nie życzę, tfu tfu tfu,

      z tym wyjmowaniem 'kiedy uzna za stosowne' to już napisałam wyżej co sądzę...

      sorry Olga, ale mnie się scyzoryk w kieszeni otwiera,kiedy takie brednie czytam :)
      M.

      Usuń
    5. w odpowiedzi do @Pinezki,


      oczywiscie ze wyjmie kiedy uwaza za stosowne.. tylko nie szukaj złośliwosci tam gdzie ich nie ma- bo to taka prawda.
      wkladki redukcyjne stosuje sie dla noworodka zeby lepiej chronic jego glowe.. jesli dziecko przerosnie te wkladke to tak jakby bylo po prostu bylo w zamalym foteliku, bo jego glowa i czesc kregoslupa szyjnego nie przylega idealnie do powierzchni fotela..
      i to nie jest tajemna wiedza.. chociaz jak widze Ty bylabys sklonna wozic i w za malym fotelu, bo przeciez skoro dziecku jest wygodnie to niech sobie siedzi, a co tam..
      możesz to nazwać hejterzeniem trollowaniem i jakie jeszcze Ci przyjdą na mysl okreslenia ale to jest prawda- prawa fizyki nic wiecej..

      Usuń
    6. LASKI RACJA! to my muły z miskiem, psioczymy na ten fotelik, ze mały gnoj z niego i że Brunio będzie koślawy, a to my nie wpadliśmy na to, że to się ściaga!
      dzieki Wam za odkrycie Ameryki!
      teraz to Bru się wozi jak król!
      p.s. ale wstyd, muły do kwadratu.
      p.s.1 nikomu nie mówcie;/

      Usuń
    7. Pinezka!
      buty są marki uthopia, kupione na dawanda.pl!
      minus taki, ze na jedną parę czas oczekiwania to ponad miesiąć:( ale warto, bo są cudowne!

      Usuń
    8. Nie jest to złośliwość, dzięki za odpowiedź, ale nadal uważam, że wiem, co piszę. Nie sugeruj proszę, że woziłabym dziecko w zbyt małym foteliku, bo mówię o tym samym co Ty: JEŚLI główka dziecka układa się WE wkładce, a nie NA wkładce, to znaczy, że jazda jest bezpieczna. Nie przyglądam się, jak jeździ Brunio, tylko mówię m.in. o mojej córce, której wkładka pasowała do 8 miesiąca. Nazwa nie ma żadnego znaczenia. Słoiczki też są opisane "od 4 miesiąca", mimo, ze stałe pokarmy są przeznaczone dla starszych dzieci.

      Usuń
    9. Olga luzik;) jesteście rodzicami po raz pierwszy;) ale że ciocia Monika starsza maminym stażem nie kazała Wam tego wyciągnąć?:)

      @Pinezki, przyjrzyj się temu zdjęciu i powiedz,że Brunowi śpi się wygodnie na tej wkładce,

      ja na prawdę trollingu nie uprawiam,bo mam ciekawsze rzeczy do roboty;)

      jednak prawie 9-cio mczny facet we wkładce dla noworodka-sorry do mnie to nie przemawia :)))

      M.

      Usuń
  13. super zestawy twoje i synusia :)
    jestes dla mnie przykladem ze nie tylko mieszkanki duzych miast moga byc modne i stylowe ;)
    bo jestes chyba z malego miasteczka w wlkp skoro do przybrodzina smigasz jak zauwazylam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku Bru w tym sweterku w gwiazdy miażdży miną:) Jaki on cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. JEST I PAN PREZES W KAPELUSZU:-):-):-):-) ale czemu w takim marnym wozie?:-)
    Ps. Częściej was chceta!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja również sie przylaczam do prośby o namiary na paputki, także te z wcześniejszej notki. Szukam prezentu dla chrzesniaka, a u Was tyle fajnych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej,
      paputki marki uthopia, kupione na dawanda.pl

      Usuń
  17. Błogie życie Bruna... :-)
    Czy można dowiedzieć się, skąd jest biała czapeczka? Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta biała smerfna czapeczka to zwykła czapka bawełniana dla noworoda, taka cieniutka, tylko że rozwinięta:)
      pozdrawiam! O!

      Usuń
    2. Kto by pomyślał. :-)

      Usuń
  18. Skoro wszyscy o bucikach to ja zapytam- gdzie moge nabyc sandaly takie jakma monika?
    a.d.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brunio coraz aktywniejszy a Wy świetnie sobie radzicie i organizujecie sobie wspólnie czas - nie mówiąc już o stylówkach - no mama - BIG SZACUN :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Brunio jest uroczy :) mi został tydzien do planowanego porodu, też będę miała synusia :) jestem już strasznie ciekawa jak mój szkrabek będzie wyglądał :):):)
    i mam pytanko, gdzie kupujesz ubranka dla swojej pociechy? zawsze jest tak ładnie ubrany :)
    Ania z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń